E-USŁUGI
INFORMACJA:
AKTUALIZACJA: dotyczy wniosków złożonych do dnia
17.07.2024 r.
Istnieje możliwość samodzielnego zresetowania hasła w
systemie E-USŁUGI.
Co należy zrobić?
1. Wypełnić ponownie wniosek o dostęp do E-USŁUG i
złożyć w Spółdzielni w pokoju nr 7 lub przesłać skan na adres dom@smmamry.pl
2. Do zresetowania hasła należy używać jedynie e-maila
podanego we wniosku. Inne adresy e-mail nie będą rozpoznawane przez system.
Uwaga!!!
Po ostatniej aktualizacji może wystąpić problem z wyświetleniem strony do logowania.
Należy odświeżyć stronę (F5). Jeżeli ta czynność nie pomoże, to należy usunąć historię przeglądania w przeglądarce internetowej.
Internetowa Obsługa Klienta
– System E-USŁUGI
Spółdzielni Mieszkaniowej „MAMRY” w Giżycku
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, uruchomiliśmy w naszej Spółdzielni nowy system
E-USŁUGI. Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "MAMRY" w Giżycku informuje, że dostępny poprzez stronę internetową
www.smmamry.pl
system umożliwia:
- sprawdzenie stanu rozliczeń (z tytułu opłat za lokal mieszkalny, garaż, lokal użytkowy, informacje
o sprawach sądowych i ewentualnych odsetkach);
- sprawdzenie parametrów wpływających na wymiar opłat;
- śledzenie historii stanów licznika ciepłej wody i zimnej wody;
- zgłaszanie usterki w częściach wspólnych budynku, awarie wymagające pilnych interwencji prosimy
zgłaszać telefonicznie do Działu Technicznego;
- zgłoszenie sprawy do Działu Obsługi Mieszkańców;
- dla lokali użytkowych możliwość pobrania e-faktury (na pisemny wniosek wysyłanie faktur wyłącznie drogą elektroniczną).
Serdecznie zachęcamy do korzystania z usług udostępnianych naszym klientom przez system E - USŁUGI.
System E-USŁUGI dedykowany jest dla wszystkich klientów Spółdzielni Mieszkaniowej „MAMRY” w Giżycku posiadających tytuł prawny do lokalu.
1. Zapoznać się z Zasadami korzystania z systemu E-USŁUGI Spółdzielni Mieszkaniowej „MAMRY” w Giżycku
2. Zgłosić się do biura Spółdzielni, pokój nr 7, z dowodem tożsamości.
3. Wypełnić wniosek.
4. Administrator zweryfikuje dane i wyda identyfikator oraz hasło dostępowe do systemu.
ZAŁĄCZNIKI: